به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دوره ۲۲، شماره ۶ (آذر- دی۱۴۰۲)، دو ماهنامه نشریه علمی – پژوهشی پایش از سوی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی به صورت الکترونیکی منتشر شد.
پژوهشگران پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی با انجام یک پژوهش، با حضور بیش از هزار و پانصد نفر ایرانی ۱۸ تا ۶۵ سال به بررسی نقش رسانه های اجتماعی و پیامدهای سلامت روان مصرف کنندگان این رسانه ها پرداختند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دوره ۲۲، شماره ۵ (مرداد- شهریور ۱۴۰۲)، دو ماهنامه نشریه علمی – پژوهشی پایش از سوی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی به صورت الکترونیکی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دوره ۲۲، شماره ۴ (مرداد- شهریور ۱۴۰۲)، دو ماهنامه نشریه علمی – پژوهشی پایش از سوی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی به صورت الکترونیکی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دوره ۲۲، شماره ۲ (فروردین - اردیبهشت ۱۴۰۲)، دو ماهنامه نشریه علمی – پژوهشی پایش از سوی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی به صورت الکترونیکی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دوره ۲۲، شماره ۶ (آذر- دی۱۴۰۲)، دو ماهنامه نشریه علمی – پژوهشی پایش از سوی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی به صورت الکترونیکی منتشر شد.
پژوهشگران پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی با انجام یک پژوهش، با حضور بیش از هزار و پانصد نفر ایرانی ۱۸ تا ۶۵ سال به بررسی نقش رسانه های اجتماعی و پیامدهای سلامت روان مصرف کنندگان این رسانه ها پرداختند.