آرشیو اخبار

مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت راه‌اندازی شد

مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی؛ عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم بهداشتی گفت: مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری با بخش سلامت تمامی مراکز و سازمان‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، ارائه خدمات مشاوره فردی و سازمانی در حوزه تولید محتوای سلامت، آموزش نرم‌افزارهای تخصصی حوزه تولید محتوا، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی اعلام می‌دارد.

ادامه مطلب

مهاجرت نخبگان تابعی از رفتار مسئولان کشور است

در سال ۱۳۹۶ سیناپرس در گفتگویی با علی منتظری، عضو هیات علمی و رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی به موضوع مهاجرت نخبگان پرداخته است. با توجه به اهمیت یافتن بحث مهاجرت نخبگان در این روزها، با آنکه سالها از آن مصاحبه گذشته است بازنشر آن بویژه توصیه هایی که به مسئولان و گروه های سیاسی شده خالی از لطف نیست و به نظر می رسد موضوعی است که باید مورد توجه جدی دولت آینده قرار گیرد.

ادامه مطلب

فراخوان انتخاب نام اختصاری مرکز خدمات تخصصی تولید محتوی سلامت، وابسته به پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی

مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، فعال در حوزه ارایه محتواهای مرتبط با سلامت به منظور اطلاع رسانی افزایش سواد سلامت و فرهنگ سازی در حوزه سلامت در نظر دارد نام مرکز هویت اجتماعی خود را طی یک فراخوان عمومی از بین پیشنهادات دریافتی انتخاب کند.

ادامه مطلب
جهاددانشگاهی از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نمی‌کند
دکتر مسلمی نائینی:

جهاددانشگاهی از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نمی‌کند

رییس جهاددانشگاهی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر حمایت این نهاد از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه ملی و برخی خبر گزاری ها و گروه های مجازی، تاکید کرد: جهاددانشگاهی از هیچ نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کند.

ادامه مطلب