مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت راه‌اندازی شد

۱۸ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۷ کد : ۷۳۳۴۶ اخبار پژوهشکده
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی؛ عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم بهداشتی گفت: مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری با بخش سلامت تمامی مراکز و سازمان‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، ارائه خدمات مشاوره فردی و سازمانی در حوزه تولید محتوای سلامت، آموزش نرم‌افزارهای تخصصی حوزه تولید محتوا، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی اعلام می‌دارد.
مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت راه‌اندازی شد

سمیرا محمدی، عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم بهداشتی و مدیر مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت، با اشاره به راه‌اندازی این مرکز اظهار کرد: مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت وابسته به پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی (مرکز تحقیقات سنجش سلامت) با هدف ارتقای سطح آگاهی، دانش و سواد سلامت مردم، و همچنین ایجاد فرهنگ سلامت در بهار ۱۴۰۳ تأسیس شد. این مرکز با برخورداری از پشتوانه تیم علمی و متخصص و همچنین طی تمامی فرایندهای علمی و تخصصی در تولید محتوا، با رویکردی نوین ارتقای سلامت مردم را اتخاذ کرده است. تولید محتوای علمی، معتبر، موثق و باکیفیت از مهم‌ترین اهداف این مرکز محسوب می‌شود.

وی افزود: مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری با بخش سلامت تمامی مراکز و سازمان‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، ارائه خدمات مشاوره فردی و سازمانی در حوزه تولید محتوای سلامت، آموزش نرم‌افزارهای تخصصی حوزه تولید محتوا، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی اعلام می‌دارد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت با اشاره به خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود، عنوان کرد: نیازسنجی در گروه هدف برای تولید محتواهای مورد نیاز، تولید محتواهای تخصصی مرتبط با حوزه سلامت، ارزیابی محتواهای مرتبط با حوزه سلامت و مکان‌سنجی محتواها برای تأثیرگذاری بیشتر از جمله خدمات این مرکز است.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت پذیرای افراد متخصص، توانمند و علاقه‌مند به حوزه تولید محتوا جهت همکاری است، عنوان کرد: هدف این مرکز گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های تخصصی در حوزه محتواهای سلامت به‌منظور افزایش دسترسی مردم به اطلاعات موثق و معتبر است. با این استدلال که حوزه سلامت، حوزه‌ای است که صحت اطلاعات، بیشتر از هر حوزه دیگری از اهمیت برخوردار است؛ زیرا وجود اطلاعات اشتباه و گسترش آن در بین مردم می‌تواند سلامت آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

وی بیان داشت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و گرافیست‌هایی که سابقه فعالیت در حوزه سلامت را دارند می‌توانند رزومه خود را به ادمین کانال تلگرامی tamas_center@ ارسال کنند تا بر اساس فرصت‌های پیش رو و فرصت‌آفرینی‌های احتمالی از مهارت و تخصص آن‌ها به‌صورت همکاری پروژه‌ای و پاره‌وقت در جهت ارتقای سلامت مردم بهره بگیریم.

text to speech icon
آخرین ویرایش۱۸ تیر ۱۴۰۳

نظر شما :