تدریس مؤثر (سازمان بهداشت جهانی)
سال انتشار: 1389
مولفان: دکتر آزیتا گشتاسبی(عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی) ، مریم نعمتاله زاده، زیبا مزاری
چکیده
تعداد زیاد دانشجویان، فرصتهای اندک برای کسب تجربیات علمی و متبحر در مهارتهای اساسی و حجم فزاینده اطلاعاتی که در برنامه درسی باید پوشش داده شوند از مهمترین چالشهای آموزش ارایه دهندگان خدمات سلامت در کشورهای در حال توسعه میباشند. کتاب حاضر با معرفی و توضیح فرآیند برنامهریزی و روشهای تدریس در کلاس درس و محیطهای بالینی به ارتقای کیفیت تدریس و یادگیری در حوزه سلامت کمک خواهد کرد.