برگزاری وبینار «جمع آوری و تحلیل داده‌ها در مطالعات کیفی»

۰۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۳ کد : ۵۸۶۲۷ اخبار پژوهشکده
از سوی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی(مرکز تحقیقات سنجش سلامت) وبینار «جمع آوری و تحلیل داده ها در مطالعات کیفی» برگزار می‌شود.

  به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، پژوهشکده علوم بهداشتی  برگزاری وبینار «جمع آوری و تحلیل داده‌ها در مطالعات کیفی»جهاددانشگاهی(مرکز تحقیقات سنجش سلامت) در نظر دارد وبینار «جمع آوری و تحلیل داده ها در مطالعات  کیفی» را 5 و 6 تیرماه از ساعت 9 تا 13 برگزار کند.

  این وبینار با تدریس دکتر فضل الله احمدی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر عیسی محمدی، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

  در روز اول وبینار به موضوع جمع آوری داده ها در مطالعات کیفی پرداخته می شود. در این زمینه علاوه بر اشاره به  کلیات و فرآیندهای جمع آوری داده ها در مطالعات کیفی، تفاوت های جمع آوری داد ها در انواع مختلف روش های کیفی نیز بیان می شود.

  در روز دوم محور جلسه موضوع تحلیل داده ها در مطالعات کیفی است. در این جلسه علاوه بر پرداختن به رویکرد های تحلیل داده ها در مطالعات کیفی، گام ها و فرآیندهای تحلیل داده ها در مطالعات کیفی تحلیل می شود.

گفتنی است، این کارگاه دارای 6 امتیاز بازآموزی است. مشمولان آموزش مداوم جهت استفاده از این امتیاز باید از طریق سامانه اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور به آدرس https://www.ircme.ir اقدام به ثبت نام کنند.

سایر افرادی که متقاضی استفاده از بارآموزی نیستند، برای ثبت نام در این وبینار می توانند از طریق لینک https://ihsr.jde.ir/fa/form/12 ثبت نام کنند. یادآوری می‌شود، به شرکت‌کنندگان در این وبینار گواهی نیز اعطا می شود.

text to speech icon
آخرین ویرایش۲۹ آبان ۱۴۰۲

نظر شما :